چه مؤسسات آموزشی می توانند برای حفظ ارتباط در عصر دیجیتال انجام دهند؟

edame
فوریه 8, 2020 0 Comment

ورود دیجیتال نحوه تعامل جامعه را تغییر داده است. برای کسانی که مأموریت ارائه آموزش مناسب و کاربردی هستند ، این مدل سنتی پیش فرض را به چالش می کشد.

دیجیتال

دیجیتال می تواند یک تمایز دهنده باشد. تبدیل شدن به یک رهبر دیجیتال می تواند به یک کالج ، دانشگاه یا ارائه دهنده آموزش کمک کند تا از رقبای خود متمایز شود و هنگام انتخاب کالج ، از این مزیت برخوردار باشد.

بنابراین ، برای مربیان ، عجیب این است که چگونه در عصر دیجیتال به آن توجه کنیم. و چگونه می توانند در مقابل سهامداران کلیدی مقاوم در برابر سازگاری با طرز فکر جدید و فن آوری های نوآورانه پیروز شوند؟

با وجود افزایش کمک های فدرال ، تعداد دانش آموزانی که در کالج ها و دانشگاه ها در ایالات متحده ثبت نام می کنند برای چهارمین سال متوالی در حال کاهش است – مرکز تحقیقات ملی دانشجویی Clearinghouse

دانش آموز

۱) یک استراتژی دیجیتال را توسعه داده و بکار گیرید

در حالی که اتخاذ و درک فن آوری های دیجیتال می تواند به پیشرفت دیجیتالی کمک کند ، باید تغییر واقعی در سطح استراتژیک صورت گیرد. این امر نیاز به دیداری دارد که توسط مدیریت ارشد مدیریت می شود و در همه سطوح از طریق بخش ها فیلتر می شود.

حتی برای موسسات آموزشی تاسیس ، دیجیتال در نحوه انجام کارها تأثیر دارد. از دانشگاه کمبریج ، دانشگاهی استفاده کنید که قرن ها در زیر کمربند آنها استراتژی دیجیتالی را بخشی از مأموریت خود در سال ۲۰۱۶ قرار دهد. هدف از این کار این بود:

     

  • یک درک مشترک از نیازها و اولویت ها ایجاد و حفظ کنید
  •  

  • دانش آموزان را در طول چرخه یادگیری پشتیبانی کنید
  •  

  • تضمین کیفیت و عدالت تجربه دانشجویی
  • دانشجو

     

  • تأمین و کارآیی حداکثر منابع برای دانش آموزان ، کارمندان و اداره ها
  •  

  • نوآوری را فعال و تبلیغ کنید

درک کنید که در حالی که یک استراتژی دیجیتالی می تواند به تغییر در پیشرفت کمک کند ، کارکنان دانشکده ممکن است در برابر تصاحب فناوری ناآشنا مقاوم باشند و نسبت به تقاضای دیگر وقت خود احساس مسئولیت کنند. علاوه بر این اطمینان حاصل کنید که بخش های فناوری اطلاعات درگیر هستند ، اما به روش صحیح – به عنوان حامیان معرفی تغییر.

برای کمک به تحقق این تحول ، پشتیبانی های آموزش مداوم باید در برنامه استراتژیک دیجیتال وارد شوند. تغییر نیاز به دانش دارد و یک گزارش اخیر تخمین می زند که مهارت های فن آوری باید هر ۳ سال یکبار به روز شوند تا اهمیت آن ادامه یابد.

اگرچه ممکن است این تغییر استراتژی چشم انداز دلهره آور به نظر برسد ، اما مزایای ایجاد و اجرای فرد می تواند به مؤسسه کمک کند تا خود را از رقبا متمایز کند و از بازده خوبی از سرمایه گذاری برخوردار باشد.

۲) سفیران دیجیتال ایجاد کنید

با ایجاد مقاومت و موفقیت در پذیرش دیجیتال نمی توان فقط به فرضیات و امید بست. در حالی که تحول دیجیتال یک مفهوم شناخته شده در بخش شرکت ها است ، به نظر می رسد که بخش آموزش از تهدید ناشی از عدم پذیرش دیجیتالی آگاهی کمتری دارد.

ایجاد سفیران داخلی که معتقد به قدرت دیجیتال برای ایجاد تغییر و نوآوری درایو باشند می توانند مسیری طولانی را برای پیشرفت دگرگونی طی کنند. سفیران همچنین می توانند در مبارزه با عدم تمایل به انطباق با یک استراتژی جدید دیجیتال کمک کنند.

طبق گزارش Chronicle Review ، از فناوری دیجیتال می توان برای افزایش درک علوم انسانی و همچنین باز کردن زمینه های جدید تحقیق استفاده کرد. اعضای هیئت علمی مقاوم ممکن است با نشان دادن اینکه چگونه دیجیتال می تواند تحقیقات خود را ارتقا بخشد ، همکاری های بین رشته ای را ارتقا بخشد و تعامل دانشجویان را با رشته تحصیلی خود افزایش دهد ، برنده شود.

وقتی صحبت از استفاده از سیستم عامل های دیجیتالی می شود ، بیشتر دانشگاهیان از لزوم داشتن مخاطب آنلاین برای تحقیقات خود آگاه هستند. آنها از ارتباط داشتن با گروهی از متخصصان دیگر در سراسر جهان از طریق کانال های رسانه های اجتماعی سود می برند. این ارتباطات به آنها امکان می دهد تا در مورد تحقیقات آینده ، فرصت های انتشار و همچنین دسترسی به مطالب مشورت کنند که در غیر این صورت ممکن است در ردیابی آنها مشکل داشته باشند.

سفیران داخلی که می توانند مزایای دیجیتال را به مؤسسه منتقل کنند ، بلکه به کارهای روزمره کارمندان در این رشته ها نیز می توانند راه زیادی را برای هموار کردن راه دیجیتال طی کنند.

۳) در فن آوری های جدید تحقیق و استفاده کنید

از فناوری هایی مانند VR و AR می توان برای ارائه تجربه دیجیتالی همه جانبه تر برای دانشجویان موجود و آینده نگر استفاده کرد ، در حالی که فناوری اطلاعات مبتنی بر ابر می تواند به اتخاذ یک رویکرد مدولار و مقیاس پذیر برای داده کمک کند.

به عنوان مثال ، فناوری VR قبلاً مورد استفاده قرار گرفته است تا دانشجویان بالقوه بتوانند تورهای مجازی از امکانات دانشگاه را انجام دهند. دانشجویان موجود می توانند از VR برای سفرهای میدانی مجازی استفاده کنند در حالی که تورهای VR می توانند با نشان دادن تغییراتی که از زمان فارغ التحصیلی در دانشگاه اتفاق افتاده است با فارغ التحصیلان درگیر شوند و همچنین به آنها این امکان را بدهند که همچنان سنت های دانشگاه مانند تظاهرات بازگشت به خانه یا مسابقات ورزشی بزرگ را تجربه کنند. موجود و بالقوهاهدا کنندگان می توانند با استفاده از VR از “بازدید” از پروژه های سرمایه گذاری در آینده مانند امکانات ورزشی یا دانشکده های جدید استفاده کنند.

ورزش

وقتی در مورد فن آوری های جدید صحبت می کنیم ، این بستر های نرم افزاری اجتماعی را دارد. در حالی که بسیاری از مربیان از سکوهای رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، آیا آنها صحیح هستند؟ بومیان دیجیتالی امروزه در شبکه های مختلفی قرار دارند و از همه آنها استفاده می کنند به طور متفاوتی یعنی منقضی شدن مطالب ، بصری ، در زمان واقعی و غیره.

از این گذشته ، اگر دانشگاهها نتوانند به یک زبان صحبت کنند ، انتظارات دانشجویان بومی دیجیتال را برآورده می کند؟ فناوری می تواند به یک رابطه دانش آموز / مربی و تجربه دانش آموز ارزش افزوده ، بنابراین یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید!

۴) روشهای جدید یادگیری را اتخاذ کنید

یادگیری آنلاین در بین دانش آموزان و متخصصان مشغول کار به عنوان روشی برای پیشرفت بیشتر محبوبیت پیدا می کند. دانشگاه ها یا کالج هایی که فرصتی برای همکاری از طریق یادگیری آنلاین فراهم می کنند ، یک مدل ترکیبی ارائه می دهند که بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، دانشگاه رنین در چین دوره های ترکیبی ایجاد کرد که سخنرانی های کلاس را با یادگیری مبتنی بر پروژه و یادگیری مشارکتی تلفیق می کرد. نتیجه؟ ۹۸٪ دانش آموزان در مباحث و فعالیتهای آنلاین شرکت کردند که مربوط به عملکرد خوب است.

یادگیری آنلاین و نوآوری دیجیتال همچنین می تواند با دستیابی به دوره ها برای دانش آموزان دارای معلولیت ، تنوع در بین فراگیران را بهبود بخشد. در حالی که سخنرانی ها و سمینارهای آنلاین ، به حرفه ای ها و دانشجویان شاغل امکان می دهد یک دوره را همزمان ، مکان و سرعتی که متناسب با سبک زندگی آنها باشد ، دنبال کنند.

فناوری این قدرت را دارد که آموزش را کارآمدتر ، مقیاس پذیرتر و در دسترس تر کند. این مزایا می تواند یک مؤسسه را ایجاد و یا شکسته کند ، بنابراین در نظر گرفتن گزینه های جایگزین که می تواند باعث افزایش تجربه یادگیری شود ، می تواند در عصر دیجیتال مرتبط باشد.

مؤسسات یادگیری نباید از پذیرش دیجیتال هراس داشته باشند و در عوض روشهای زیادی را که می توانند در جهت ارتقاء اعتبار حرفه ای ، جذب دانش آموزان جدید ، تعامل با فارغ التحصیلان و جذب اهدا کنندگان به کار گیرند ، تشخیص دهند.

عدم اجرای یک استراتژی دیجیتال ممکن است منجر به آنچه بومیان دیجیتالی می نامند “FOMO” – “ترس از دست دادن:” برای دانشجویان بالقوه در سطح ملی و جهانی ، جذب اعضای کارکنان ، اهدا کنندگان و همکاران تحقیقاتی باشد.

دیجیتال غیر قابل اجتناب است. با یافتن راهی برای پذیرش دیجیتالی متناسب با نیازهای موسسه خود ، مؤسسه خود را در آینده و با اطمینان حفظ کنید.

بروشور

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار واجد شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب واجد شرایط Out0٪ ارجاع شده به B2C0٪ ارجاع شده به تیم شرکت ۰٪ ارجاع شده به سایر بخش ها ۰٪ Non Contactable0٪ واجد شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیش از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndaneseIran، جمهوری اسلامی IrakiI IrelandIsle of ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / قلمرو HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه & Principe عربستان سعودی سنگالسربیا Seychelles سیرالئون Singapore اسلوواکی اسلوونیا جزایر سولومون سومالیا افریقای جنوبیجورجیا جنوبی و سو هفتم ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited StatesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnamVirgin، جزایر BritishVirgin، U.S.Wallis و FutunaWestern SaharaYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت