تصاویر بصری جذاب ، مناسب (و رایگان) را برای وبلاگ خود انتخاب و منبع کنید

edame
فوریه 8, 2020 0 Comment

طراحی شده توسط Freepik

تصویر ایده آل آن را معیارهای ایجاد یا شکستن آن قرار دهید:

۱ ٫ آیا مجاز به استفاده از آن هستید؟

وکتور تجاری طراحی شده توسط Freepik

آیا تصویر انتخابی شما با موضوع و پیام پست وبلاگ شما مرتبط است؟ بله ، خوانندگان باید زمینه آن را بفهمند – در یک حوزه بازاریابی دیجیتالی پر از دامنه توجه زودگذر ، شما باید سریع حس کنید.

دیجیتال

قبل از انتخاب تصویر بعدی ، از خود سه سوال بپرسید:

آیا این تصویر به پیام من معنی می دهد؟
از کجا منطقی است که آن را در پست وبلاگ من قرار دهم؟
آینه محیط یا تن من مطابقت دارد؟
۳ ٫ آیا ارزش آن را اضافه می کند؟

وکتور تولد طراحی شده توسط Freepik

ماموریت شما؟ فقط تصاویری را شامل می شود که به پست های شما ارزش افزوده می دهند. البته اصطلاح ارزش ذهنی است و به نوع ، لحن و مخاطب پست شما بستگی دارد. تصاویر با ارزش می توانند از کلمات شما پشتیبانی کنند ، به پیام شما عمق بیابند ، نمونه هایی را که ذکر کردید نشان دهند یا دستورالعمل های بصری در مورد نحوه ارسال.

نمونه هایی از تصاویر که ارزش افزوده دارند:

نمونه تصاویر
تصاویر مصور که به خوانندگان نشان می دهد چگونه می توانند کاری انجام دهند.
تصاویر خنده دار که زاویه ای سرگرم کننده به پست های شما اضافه می کنند.

خنده

تصاویر مربوط به مطالعات موردی.
اینفوگرافیک بصیرت صنعت.
۴ ٫ آیا مشغول فعالیت است؟

تصاویر شما (به خصوص عکس اصلی و برجسته پست وبلاگ شما) باید توجه خواننده شما را جلب کنند و فوراً توجه آنها را جلب کنند. بنابراین ، باید تصویری را به اندازه کافی قوی انتخاب کنید که بتواند چشمان اسکن شده و به راحتی پریشان طرفداران رسانه های اجتماعی را ضبط کند. چه چیزی باعث می شود یک تصویر قانع کننده باشد؟ این تصویری است که احساسی را که دوست دارید خواننده شما احساس کند ، ایجاد می کند – خوشحال ، با انگیزه و غیره.

۵ ٫ آیا کیفیت بالایی دارد؟

شما باید اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که در آن قرار دارید از کیفیت بالایی برخوردار است. چگونه می دانید که تصویری با کیفیت بالا انتخاب کرده اید؟ این با وضوح بالا خواهد بود و در تلفن همراه یکپارچه مقیاس خواهد شد. این سرشار از رنگ ، فاقد ترکیب و همچنین معیارهای فوق خواهد بود. اما نیازی به وحشت نیست … ما وب سایتهای خوبی پیدا کردیم که به شما در تهیه تصاویر با کیفیت در زیر کمک می کنند.

نحوه تهیه تصاویر رایگان و با کیفیت برای وبلاگ خود:

٫ تصاویر گتی

وب سایت: http://www.gettyimages.ie/

چرا گتی ایماژ؟

Getty Images یکی از بزرگترین کتابخانه های سهام عکس در جهان است ، با بیش از ۸۰ میلیون عکس و تصویر ثابت و بیش از ۵۰،۰۰۰ ساعت فیلم عکس سهام. Getty Images یک بانک اطلاعاتی بسیار مفید است که به شما امکان می دهد از پنج جریان – “خلاق” ، “تحریریه” ، “فیلم” ، “موسیقی” و “iStock” را انتخاب کنید.

و چگونه کار می کند:

برای تهیه تصاویر رایگان خود:

به سادگی روی “انتخاب نوع رسانه” کلیک کنید.
انتخابی از محتوای تصویری به شما ارائه می شود ، از جمله: “خلاق” ، “تحریریه” ، “فیلم خلاق” و “ویدئو تحریریه”.
سپس به شما دو گزینه ارائه می شود – یکی «حقوق با مدیریت» و دیگری «حقوق رایگان». “حقوق رایگان” را برای دسترسی به تصاویر رایگان انتخاب کنید.
برای جستجوی شرایط خاص:

عبارتی را که می خواهید جستجو کنید وارد کنید و روی نماد جستجو کلیک کنید.
برای جاسازی تصاویر در پست های وبلاگ:

موس خود را روی تصویر منتخب خود معلق بگیرید و نماد تعبیه (یکی از آن را در سمت راست) انتخاب کنید.
به شما یک صفحه نمایش مانند تصویر زیر ارائه می شود – به سادگی کل کد تعبیه شده را کپی کنید.
هنگام تهیه پست وبلاگ خود در WordPress ، کافی است کد را در قسمت متن در مکان مناسبی که مایلید متن شما ظاهر شود ، قرار دهید.
برای اطمینان از نمایش صحیح تصویر ، روی ذخیره و پیش نمایش کلیک کنید.

۲ ٫ Freepik.com

وب سایت: http://www.freepik.com/

چرا فریپیک؟

فریپیک یک تیم فداکار داردطراحان Ated که تصاویر رایگان را برای افراد ایجاد می کنند تا برای پروژه های شخصی ، تجاری و دیجیتال استفاده کنند. آنها همچنین با طراحان جدید و جدیدی که مایل به دیدن طرح های خود در سراسر وب هستند ، کار می کنند.

اگر می خواهید استراحت از عکاسی سهام معمولی که در هر وبلاگ دیگری مشاهده می کنید ، Freepik بی نقص باشد و اگر نمی توانید طراح خود را استخدام کنید. به علاوه این نوع خلاقان سخاوتمند و فوق العاده با استعداد که واقعاً به طراحی های خود اهمیت می دهند تا اطمینان حاصل کنید که همیشه گزینه های بسیار باکیفیتی خواهید یافت.

استخدام

و چگونه کار می کند:

به سادگی عبارت مورد نظر خود را در جعبه جستجو ارائه شده جستجو کنید و بر روی نماد جستجو کلیک کنید.
بر روی تصویر انتخاب شده خود کلیک کنید و یک صفحه پاپ آپ (مانند تصویر زیر) دریافت خواهید کرد.
کد جاسازی را در سمت راست کپی کنید و آن را در قسمتی که می خواهید تصویر در وبلاگ شما ظاهر شود ، قرار دهید (این یک اقدام ضروری برای اعتبار نویسنده است).
کادر “بارگیری رایگان” در سمت راست صفحه را انتخاب کنید.
یک پوشه فشرده شده دریافت خواهید کرد که شامل تصویر شماست – به سادگی پوشه را از حالت فشرده خارج کرده و تصویر خود را در بالای کد جاسازی شده که قبلاً در آن جایگذاری کرده اید ، در وبلاگ خود کپی و چسباندن کنید.

۳ ٫ مرگ بر بورس

وب سایت: http://deathtothestockphoto.com/

چرا از Death برای سهام استفاده می کنیم؟

Death to Stock ارزش بازدید از آنها بسیار مناسب است زیرا آنها دسته ای از افراد خلاق هستند که می خواهند به افراد دیگر کمک کنند تا تجربیات زیبا و دیجیتالی را بسازند. متفکران پشت این سرمایه گذاری سخاوتمندانه واقعاً به عکاسی اهمیت می دهند و افرادی که می خواهند وب سایت خود ، پست های وبلاگ و سرمایه گذاری های دیجیتال خود را زیباتر کنند ، تصویر کمتری دارند و تصویر سهام را متمرکز می کنند.

سرمایه گذاری

چگونه کار می کند
:

آدرس ایمیل خود را در کادر ارائه شده وارد می کنید و روی “اجازه دهید برویم” کلیک کنید و سپس هر ماه ۱۰ بسته عکس با وضوح بالا به شما ایمیل می دهند. به همین سادگی است

۴ ٫ Unsplash

وب سایت: https://unsplash.com/

چرا Unsplash؟

Unsplash مجموعه ای از عکس های با کیفیت بالا و رایگان را که توسط عکاسان با استعداد گرفته شده است ، ارائه می دهد. کلیه عکسهای سایت تحت مجوز Creative Commons Zero مجاز هستند ، به این معنی که می توانید تمام تصاویر را مطابق آنچه که می بینید کپی ، ویرایش و / یا توزیع کنید. این امر آنها را به عنوان همراهان عالی برای شخصی سازی کمپین های بازاریابی دیجیتال شما تبدیل می کند. علاوه بر این عکس ها منحصر به فرد ، هنری هستند و دارای احساس خاصی هستند که به شما کمک می کند تا صدای خواننده های خوب در شما ایجاد شود.

نحوه کار:

این سایت هر ماه ۱۰ تصویر جدید را منتشر می کند تا افراد ، بازاریاب های دیجیتال و متخصصان مشاغل بتوانند از آن استفاده کنند. به سادگی می توانید تصویر مورد نظر خود را بارگیری کرده و در متن مربوط به آن در پست وبلاگ خود پاپ کنید.

برای جستجوی موضوعات خاص یا کلید واژه ها:

می توانید با کلیک بر روی نماد جستجو در سمت چپ صفحه ، موضوع یا کلید واژه مورد نظر خود را جستجو کنید.
موضوعات عبارتند از: ساختمان ها ، غذا و نوشیدنی ، طبیعت ، اشیاء ، مردم و فناوری.
برای جستجوی یک اصطلاح خاص ، کلید واژه خود را در کادر جستجو ارائه شده تایپ کنید و بر روی نماد جستجو کلیک کنید.
برای الهام بخش:

برای اینکه از استفاده و سفارشی سازی تصاویر Unsplash در وب سایت خود الهام بگیرید ، بهترین نمونه هایی که در وب سایت خود نمایش می دهند را بررسی کنید.