نحوه نوشتن Copy That Sells – راهنمای مبتدی

edame
فوریه 8, 2020 0 Comment

دیوید اوگلیوی که به طور گسترده ای “دیوانه اصلی” شناخته می شود ، یکی از پرکارترین نویسندگان کپی در تاریخ است.

اگرچه امروزه مارک ها و مشاغل عمدتاً با کپی دیجیتال سرو کار دارند ، اما اصول اصلی هنر دیوید اوگلیوی یکسان است – و اگر بتوانید نسخه ای را که می فروشید ، بنویسید ، اتفاقات بزرگی رخ خواهد داد.

دیجیتال

در حقیقت ، سه چهارم از مرورگرهای وب می گویند که به کیفیت املا و دستور زبان در وب سایت های شرکت توجه می کنند. به جرات می توان گفت که کپی با کیفیت هنوز هم در دنیای امروز بسیار زیاد است.

اگر به دنبال بهبود نوشتن نسخه برداری و تقویت زرادخانه مهارتهای دیجیتال خود هستید ، این نکات در مورد نوشتن نسخه ای که به فروش می رسد باعث می شود سر و چرخش رانندگی در هیچ زمان…

“تبلیغات افرادی که تحقیق را نادیده می گیرند به همان اندازه خطرناک هستند که ژنرال هایی که رمزگشایی سیگنال های دشمن را نادیده می گیرند.” – دیوید اوگیلوی

به خاطر داشته باشید که عنوان آن ۸۰٪ از کاغذ نوشتن کپی را محاسبه می کند

به طور متوسط ​​، پنج برابر بیشتر مصرف کنندگان عنوان را از نسخه بدن می خوانند ، بنابراین نوشتن یک عنوان قانع کننده یک مهارت نوشتن کپی است که نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

برای نوشتن یک سرفصل قوی که افراد را به خواندن ، درگیر شدن با پیام خود و درنهایت تبدیل هدایت به مشتریان مجذوب خود می کند ، در اینجا چند اقدام انجام شده است:

     

  • با فواید جدی که باعث می شود افراد بخواهند اطلاعات بیشتری بخوانند را داشته باشند
     
  • در عنوان خود از اعداد استفاده کنید؛ اینها نه تنها قابل هضم هستند ، بلکه ثابت شده است که به تبدیل ها نیز کمک می کند. همچنین ، به نظر می رسد که اعداد عجیب و غریب معتبرتر از حتی اعداد هستند.
  •  

  • احساس فوریت را بیان کنید
  •  

  • به همان اندازه ممکن است که ممکن باشد
  • باشید

تکالیف خود را انجام دهید

همانطور که در همان ابتدا ذکر شد ، تحقیقات پایه های کپی را که می فروشند تشکیل می دهد.

ما در مورد ایجاد personas خریدار برای هدف قرار دادن کاربران و درک مخاطبان خود صحبت کرده ایم – و هر اندازه و یا سبک تبلیغاتی که در آن کار می کنید ، همیشه باید وقت خود را برای ایجاد پروفایل های مصرف کننده وقت بگذارید تا بدانید که کجا می توانید تلاشهای نویسندگی خود را هدایت کنید.

با دانستن اینکه مشتری هدف شما چه چیزی می خواهد ، چگونه فکر می کند و به آنچه نیاز دارد ، شما پنج برابر بیشتر احتمال دارد که نسخه ای را که می فروشد بنویسید. تحقیقات اصالت را القا می کند و در شرایط جوی دیجیتال با سرعت زیاد ، اصالت تعداد زیادی را به حساب می آورد.

عزیزان خود را بکشید

“Art Arthur Quiller-Couch” نویسنده انگلیسی ، که توسط “Art Art Qu Qulerer Couch” نوشت ، “کشتن عزیزانتان” یکی از مهمترین اصول نوشتن نسخه ای است که می فروشد: ساده نگه داشتن آن.

حتی اگر در بخش مالی برای یک شرکت در حال نوشتن محتوا هستید ، باید از استفاده بیش از حد صنعت یا زبان فانتزی پرهیز کنید – فقط مردم را گیج و یا بیگانگان می کنید – و آنها به این نتیجه نمی رسند.

همچنین ، شما باید با کپی خود بی رحمانه باشید. همه ما دوست داریم سمت شاعرانه خود را نشان دهیم ، اما وقتی در مورد نسخه فروش صحبت می کنید ، سادگی سلطنت عالی است.

صفت های خود را به نصف کاهش دهید و سعی کنید از کپی کردن قیدهای تبلیغاتی خود خلاص شوید زیرا آنها فقط پیام شما را مسدود و کسل کننده می کنند.

به قول جود موریس: “منظور شما را بنویسید و منظور شما را بنویسید. از جماعاتی استفاده کنید که در جسارت آنها زیبا و منحصر به فرد باشند. و فقط پس از آن. “

برای کمک به شما در نگه داشتن نسخه تیز ، ساده و قدرتمند ، در اینجا یک راهنمای سریع وجود دارد. همیشه استفاده کنید …

     

  • یک کلمه به جای عبارت
  •  

  • یک عبارت به جای یک جمله
  •  

  • یک جمله به جای پاراگراف
  •  

  • یک پاراگراف به جای صفحه

هرگز با مردم صحبت نکنید

پیشرفت در ساده نگه داشتن نسخه شما ، صحبت کردن با مشتریان باعث می شود نرخ گزاف گویی شما بالاتر از دادگاه بسکتبال NBA باشد.

همیشه به یاد داشته باشید ، مشتریان کلید هر مشاغل هستند ، و آنها مشکلی برای حل آن دارند – بنابراین حتماً به آنها بگویید که محصول شما چگونه می تواند به آنها در حل آن کمک کند.

مشکلی

با مشتری خود با احترام رفتار کنید. با توجه به اینکه شما کسی که به فروش نیاز دارد ، مساوی هستید یا شاید کمی پایین تر از آنها باشید. آن موقعیت را در نسخه خود منعکس کنید و از استفاده از اصطلاحات یا زبانی که باعث می شود احساس سردرگمی یا صریح و آشکار ، احمقانه شود خودداری کنید.
احمق

هنوز مطمئن نیستید؟ این فیلم از دیوید اوگلیوی همه چیز را توضیح خواهد داد …

از هدف خود منحرف نشوید

این یک نکته حیاتی است – و غالباً از آن غافل می شود.

البته ، خنده دار بودن ، هوشمند بودن و اصیل بودن مهم است ، به خصوص اگر شما یک بازاریاب باشید ، اما هیچ وقت نباید اجازه دهید این مسئله شما را از خط پایین منحرف کند.

خنده

وقتی افراد کپی می خوانند ، در حال حرکت هستند یا عجله دارند ، بنابراین باید تقریباً در یک لحظه با آنها و خواسته های آنها ارتباط برقرار کنید.

هنگامی که نسخه محصول خود را می نویسید ، به این نکته توجه کنید که چگونه این محصول به بازار عرضه خواهد شد و به مردم بگویید که محصول شما چگونه زندگی آنها را بهبود می بخشد. به این نکته برسید ، پیامی را تهیه کنید که دارای نفوذ تجاری باشد و چیزهای کرکی را برای afte ذخیره کنید(اگر فضایی وجود دارد)

اگر توجه خود را با عنوان خود جلب کرده اید و محصول خود را با تمام شکوه حل مسئله خود معرفی کرده اید ، باید با یک تماس عملی به آنها بگویید که چرا آنها نیاز به خرید دارند و نه بعداً. نتیجه گیری دقیقاً مثل عنوان ، نتیجه گیری شما باید احساس فوریت ایجاد کند و مشتریان هدف شما را به سمت فروشگاه سوار کند یا از طریق تلفن های هوشمند خود جابجا شود تا دست خود را به آنچه می خواهید ارائه دهید.

هنگام تهیه کپی از این اصول استفاده کنید و مطمئناً موفق خواهید شد. اوه ، و همیشه به یاد داشته باشید:

“کپی مکالمه مستقیم با مصرف کننده است.” – شرلی پلیکوف

به عنوان یک بازاریاب حرفه ای ، نوشتن کپی از مهمترین مهارت هایی است که تاکنون یاد خواهید گرفت. اگر می خواهید چشم انداز شغلی خود را بهبود بخشید ، به یک مزیت رقابتی دست پیدا کنید و به هنر نسخه فروش ، به علاوه بسیاری دیگر از مهارتهای دیجیتال بی ارزش و بی ارزش دیگر ، عمیق تر شوید ، خود را در یک دوره دیپلماتیک حرفه ای در دوره دیجیتال مارکتینگ رزرو کنید.

<